Tuesday 17 January 2012

Mini shoplog: Kruidvat

Laatst ben ik met mijn moeder & zusjes bij mijn oma op bezoek geweest, en we zijn toen ook nog even naar het dorp waar ze woont geweest. Bij de kruidvat was er -net zoals bijna overal op het moment- sale, en dan moet je toch een paar dingen meepakken... niet waar? Het is niet echt veel, maar het leek me toch leuk om even te laten zien!






Als eerste... een pallet van Catrice, die waarschijnlijk iedereen al kent. Toen ze net in de winkel lagen vond ik het niet nodig om er een te kopen, aangezien ik elke dag alleen eyeliner, mascara & foundation gebruik. Ik vind het wel leuk om te experimenteren met make-up in het weekend, en toen ik dit palette zag voor maar €2,50 moest ik hem natuurlijk wel kopen! Er zitten 6 kleuren oogschaduw in: twee blauwe kleuren in, 2 grijze kleuren, een licht gele kleur en een lila kleur. Ook zitten er 2 roze blushes bij, een klein oogpotloodje, en een kwastje om de oogschaduw en blush mee aan te brengen. Op de achterkant staat hoe je met dit palette 'the london look' kunt maken.



Nog iets wat waarschijnlijk iedereen al kent/heeft: de uilenketting. Ik weet het, niet origineel meer, maar ik vond deze zo schattig, en hij is niet zo groot als de meeste, wat ik een pluspunt vind! Ook heeft hij rode accenten, dat vind ik leuk! Ik kocht hem voor €6,-

Tot slot een beetje een saaie aankoop.. Ik gebruik al een tijdje gewoon nagelverharder als topcoat, dus toen ik deze topcoat van Essence voor maar €0,50 zag, besloot ik om toch maar eens eens een échte topcoat te kopen haha.

Nouja dat was het alweer, zoals ik al zei heb ik niet echt veel gekocht.. hopelijk vonden jullie het toch leuk om te lezen haha.

Love, Tessa

5 comments:

  1. Leuke spulletjes! Dat palet, voor maar 1 euro! Gelukzak!

    ReplyDelete
  2. Great purchase. Such a nice blog! Take a look at mine and if you want we can follow each others.
    http://fashionf0rlife.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog, i'd like it if you'd leave a comment!