Saturday 21 January 2012

Webshop || ModeMusthaves

Ik heb weer een nieuwe webshop aan mijn favorietenlijstje toegevoegd: ModeMusthaves. En het is echt een aanrader hoor! Ze hebben echt van alles, van nagellak tot zonnebrillen, van tassen tot schoenen, en van sieraden tot kleding! Helaas is de collectie nog niet echt heel erg uitgebreid, maar aangezien het nog een vrij nieuwe website is, verwacht ik dat er nog meer gaat komen. De prijzen variëren, aangezien er ook verschillende merken worden verkocht.
Dit zijn een paar van mijn favoriete producten:










Als hier nog niets voor je bij zit, go take a look yourself! Zoals je zult zien liggen sommige dingen wel iets boven de prijs wat je misschien normaal voor iets zou betalen, maar (in de meeste gevallen) heb je dan ook wat! Ik ben bijvoorbeeld helemaal in love met de It-Bag, maar om er nou 100 euro voor te betalen.. Hij is wél echt leer, maar toch. 
Kende jij deze webshop al? Wat vind je ervan?
Love, Tessa