Saturday 24 December 2011

Happy Holidays


Ein-de-lijk, het is vakantie! Gisteren had ik tot 11.00 kerstontbijt, en ben daarna de vakantie meteen goed begonnen door tot 21.00 naar de stad te gaan, en daarna bij een vriendin te gaan logeren. Ik heb niet heel veel gekocht: een goud ding om in je haar te doen, lippenstift, 2 nagellakjes, een maskertje (al gebruikt natuurlijk!), ringen, kerstcadeautjes & schoenen voor kerst. Morgen is het namelijk zo ver: Kerstmis! Morgen ga ik het niet erg vieren, mijn oma komt en dan gaan we lekker eten. Ik moet een toetje maken haha help? Meer zin heb ik in maandag, dan gaan we met de hele familie eten, doen we cadeautjes etc. Ik weet in ieder geval al dat ik een camera krijg, de rest is een verassing! Na Kerstmis kan ik dus eindelijk goede foto's maken, er komen dus veel reviews & outfit posts aan! Een fijne kerst allemaal, spreek jullie later!


1 comment:

Thanks for reading my blog, i'd like it if you'd leave a comment!