Monday 13 February 2012

30 day challenge: day 3



De opdracht van vandaag was: a piece of clothing and jewelry that was a gift. Dit is het shirt dat ik heb gekozen. Ik het van mijn moeder gekregen, in Milaan. Ze heeft hem bij de Zara voor me gekocht, omdat ik de nacht daarvoor best wel ziek was geweest. We waren maar een paar dagen in Milaan, dus gelukkig was het de dag erna helemaal over! Toch vond ze het zielig voor me, en daarom kreeg ik dit shirt haha. Ik was er best blij mee, maar nu draag ik het niet zo vaak meer. Ik weet niet waarom eigenlijk, misschien omdat het best moeilijk te combineren is, want ik kan het eigenlijk alleen dragen met een zwarte broek en zwarte schoenen. Beetje saai dus, ik draag het daarom alleen als ik te haastig ben om een betere combinatie uit te zoeken haha. Maar goed, dit was het dus weer vandaag, tot morgen!