Sunday 19 February 2012

Catrice palette 'the london collection'



Hi! Ik maak eigenlijk nooit ooglooks, maar ik vind het wel altijd heel leuk om te doen. Daarom besloot ik vandaag om mijn palette van catrice, 'the london collection', dat ik een tijdje geleden in de sale heb ik gekocht  eens uit te proberen. Ik gebruikte voor deze look city hall in mijn ooghoek en een klein beetje onder mijn oog, big ben voor boven. Ik heb deze een beetje gemengd met het kwastje, en toen een dun streepje gezet met het kleine oogpotloodje. Tot slot heb ik wat mascara opgedaan, One by One van Maybelline, en ik was klaar! Ik was best tevreden met het resultaat, ook al had ik maar 1 oog gedaan omdat mijn andere oog een beetje ontstoken is. Zo zag ik ook weer goed hoeveel verschil make-up kan maken haha!
Ik ben best tevreden met dit palette, ook al heb ik de andere kleurtjes nog niet uitgetest. Ik gebruik eerlijk gezegd nooit oogschaduw, maar voor een paar euro kon ik het niet laten liggen! Als jullie willen kan ik er wel een review over schrijven, met swatches, maar het ligt niet meer in de winkel dus daar hebben jullie niet veel aan denk ik..

Liefs, Tessa