Saturday 11 February 2012

30 day wardrobe challenge: day 1

Dat zijn de vragen van de wardrobe challenge die ik de komende maand ga doen! Ik heb deze leuke challenge van Jetske's blog, en ik heb er veel zin! Ik ben maar meteen begonnen met day 1, omdat ik vandaag niet wéér zo'n saaie post wou posten haha. De eerste opdracht is om je kast te laten zien. 

Dit is dus mijn kast, of beter gezegd: mijn kasten. Ze zijn alledrie niet zo groot, maar samen zijn ze groot genoeg om al mijn spullen in te bewaren!


Hier zie je dus mijn open kasten. Dit is niet al mijn kleding, want een groot deel ligt door mijn kamer verspreid haha. In kast 1 bewaar ik mijn sjaals, riemen, pyjama's & overige dingen (een kerstmuts, een oude jurk van mijn moeder etc.). In kast 2 bewaar ik mijn basic shirts en mijn jurkjes. In kast 3 bewaar ik de rest: mijn shirts, broeken, rokjes, sokken & panty's, ondergoed en sportkleding.

Zo zien mijn kasten er dus uit! De inhoud ervan zullen jullie beter leren kennen in de komende weken. Hopelijk vinden jullie het een leuke challenge, en hebben jullie er net zo veel zin in als ik!
xoxo Tessa