Tuesday 28 February 2012

30 day challenge: day 4



Het heeft een tijd geduurd (oeps), maar hier is dan nu dag 4 van mijn 30 day challenge: a shirt that you haven't worn yet. Ik heb hier lang over na moeten denken, en toen ook nog lang in mijn kast moeten zoeken aangezien dit shirt ergens helemaal onderin lag (vandaar dat het zo gekreukt is haha). Ik heb dit shirt 6 jaar geleden gekregen van een vriend van mijn ouders die in Amerika woont. Het was toen echt véél te groot, ik pas het nu pas.. Daarom droeg ik het toen dus niet, en nu draag ik het gewoon niet omdat het model me niet staat. Het was een aardig gebaar, maar zeggen dat ik er blij mee ben kan ik niet haha!
Dit is het enige shirt in mijn hele kast die ik nog nooit aangehad heb, als ik iets nieuws koop draag ik het meestal meteen de volgende dag haha. En jij? xoxo