Friday 10 February 2012

Apology

Ik keek net op mijn blog, en zag net dat ik al bijna 2 weken niks meer heb gepost.. Ik schrok er zelf een beetje van, want dat ik inspiratieloos en de tijd niet kan vinden de laatste tijd is geen geheim, maar al zo lang? Ik heb mezelf er dus toe gezet om deze post te schrijven, en ik ga er gewoon even een paar dingen in vertellen haha.

*Mijn bestelling van Kenzaa is gisteren, keurig op tijd, aangekomen! Ik heb 2 ringen, een jurkje en een topje gekregen. Dit ga ik jullie binnenkort allemaal nog laten zien, so stay tuned.
*Omdat ik de laatste tijd niet weet waar ik over moet posten, wil ik vragen of jullie misschien nog leuke "30 days challenges" weten? Ik heb verschillende gezien, over jezelf, over nail-art.. Maar ik weet niet goed meer waar, en ik zou er graag een willen doen.
*Ik weet niet of jullie het al hebben gezien, maar er is al een tijdje een nieuwe pagina bij, genaamd 'contact'. Ik heb hem vandaag weer even bij gewerkt, dus neem een kijkje!
*Ik weet niet of jullie deze site al kennen, maar hij heet luuux. Ik ben nog even precies aan het kijken hoe het werkt, maar het komt er op neer dat je door verschillende dingen te doen (een profiel maken, vrienden maken je blogposts delen, op andere posts reageren etc.) luuux $ kunt verdienen, en daar kun je spullen mee kopen in de speciale winkel! Denk alleen niet dat je binnen no time allemaal leuke nieuwe spullen hebt, want zo werkt het niet. Maar met een beetje geduld kom je er wel! Wil jij ook een account? Meld je dan hier aan: klik  en voeg me meteen toe als vriend: klik

Sorry dat de post deze keer zo saai is, maar volgende keer beter (hoop ik)!
xoxo Tessa