Saturday 24 March 2012

NEW IN || Magazines






Today was a very relaxed day! I just sat in the sun, ate some icecream, and I bought some magazines: the Elle, the Elle "stijlbijbel" (style bible) and the FIRST dutch Vogue! I haven't read it yet, just looked through it a bit. I'm really curious and excited that the Netherlands has their own Vogue too now! Tomorrow I'm going to spend my entire day on doing homework, reading my magazines and maybe making some outfit photos, if my little sister is up to it :). What are your plans? xoxo

Vandaag was een hele relaxde dag! Ik heb een beetje in de zon gezeten, wat ijs gegeten en ik heb een paar tijdschriften gekocht: de Elle, de Elle "stijlbijbel" en de EERSTE nederlandse Vogue! Ik heb hem nog niet gelezen, alleen er een beetje door heen gekeken. Ik ben heel nieuwsgierig en opgewonden dat Nederland nu ook hun eigen Vogue heeft! Morgen ga ik de hele dag huiswerk maken, mijn tijdschriften lezen en misschien wat outfit foto's maken als mijn zusje zin heeft :). Wat zijn jouw plannen? xoxo